در مقاطع حساس و شرایطی که استمرار خدمترسانی به شهروندان نیازمند هوشیاری، هماهنگی و آمادگی مضاعف دستگاههای اجرایی است، مجموعههای حراست نقشی کلیدی در صیانت از مأموریتهای سازمانی و حفظ ثبات فرآیندهای اداری ایفا میکنند.
در ایام موسوم به «جنگ رمضان»، همکاران پرتلاش حراست در ادارات تابعه راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، با راهبری مجموعه حراست کل و تحت محوریت مدیر حراست ادارهکل راه و شهرسازی استان، با حضوری مسئولانه، مستمر و برنامهمحور، اقدامات مؤثری در حوزه حفاظت از اماکن و تأسیسات، مراقبت از نیروی انسانی، پیشگیری از بروز اختلال در فعالیتها و پشتیبانی از تداوم خدماترسانی به مردم انجام دادند که شایسته تقدیر و قدردانی است.
این تلاشها، همراه با تعامل سازنده و هماهنگی مناسب با مدیران و کارکنان واحدهای اجرایی، موجب شد فعالیتهای مجموعه راه و شهرسازی استان بدون وقفه و با حفظ نظم، امنیت و آرامش اداری ادامه یابد و وظایف محوله در قبال شهروندان بهنحو مطلوب انجام شود.
شایان ذکر است حضور مستمر و مسئولانه نیروهای حراست در ایام تعطیل و خارج از وقت اداری، نقش مهمی در حفظ آمادگی و پایداری خدمات ایفا کرد. در همین راستا، بازدیدهای سرزده و میدانی از واحدها در روزهای تعطیل، بهمنظور خداقوت و قدردانی از نیروهای حراست و نگهبانان، که نشاندهنده توجه ویژه تمامی مسیولین ارشد استان به اهمیت جایگاه حراست و نقش مؤثر آنان در حفظ امنیت و سلامت اداری است، صورت گرفته که اینجانب ضمن قدردانی صمیمانه از تعهد، دقت، هوشیاری و مسئولیتپذیری مجموعههای حراست ادارات تابعه استان، بر ضرورت تداوم رویکرد پیشگیرانه، ارتقای آمادگی حرفهای و تقویت هماهنگی درونسازمانی تأکید دارم و امیدوارم با همدلی و همکاری همه همکاران، شاهد ارتقای هرچه بیشتر سلامت اداری، امنیت سازمانی و کیفیت خدماترسانی در سطح استان باشیم.
