به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راهآهن جمهوری اسلامی ایران، محمدهادی ضیایی مهر، عضو هیاتمدیره و معاون ناوگان راه آهن، در اولین روز از سال جدید، از بخشهای مختلف ایستگاه شهید رئیسی مشهد بازدید کرد.
وی در این دیدار نوروزی، با همکاران پرتلاش راهآهن خراسان، گفتگو و از تلاشهای شبانهروزی آنان در خدمترسانی به مسافران و زائران حرم مطهر رضوی قدردانی کرد.
ضیایی مهر با اشاره به تردد بیش از ۷۰ درصد قطارهای مسافری برونشهری شبکه ریلی در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس، بر ارتقای کمی و کیفی خدمات و نیز توجه ویژه به مقوله ایمنی در تمامی فرایندهای عملیاتی و فنی سیر قطارها بویژه قطارهای مسافری تاکید کرد.
مصطفی نصیری ورگ مدیر کل راه آهن خراسان نیز با ارائه آخرین وضعیت جابهجایی مسافر در ایستگاه راهآهن شهید رئیسی مشهد گفت: با تلاش جمعی کارکنان راه آهن خراسان و پشتیبانی واحدهای ستادی ذیربط، خوشبختانه ارائه خدمات به مسافرین و زائرین معزز امام هشتم ( ع ) به نحو مطلوب در حال انجام است و انشاالله این روند ادامه خواهد داشت.
