به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابطعمومی راهآهن جمهوری اسلامی ایران، حسین خوش اقبال، فرماندار تهران صبح امروز در بازدیدی سرزده از ایستگاه راهآهن تهران، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مسافران قرار گرفت و روند فعالیت بخشهای مختلف این مجموعه را مورد ارزیابی قرار داد.
در جریان این بازدید تاجیک، معاون مسافری راهآهن تهران، گزارشی از خدمات رفاهی ارائهشده به مسافران، فرآیند فروش و صدور بلیت، نحوه سیر و اعزام قطارها، تمهیدات امنیتی و دیگر اقدامات جاری در ایستگاه ارائه کرد.
فرماندار تهران نیز در حاشیه این بازدید، ضمن گفتوگو با مسافران و بررسی رضایت آنان از خدمات، با قدردانی از تلاش کارکنان راهآهن گفت: ارائه خدمات مناسب، تکریم مسافر و ارتقای کیفیت خدمات در ایستگاههای راهآهن از اهمیت ویژهای برخوردار است و لازم است این روند بهصورت مستمر تقویت و پیگیری شود.
