شناسهٔ خبر: 217653 - سرویس ریلی

پایان دلهره در تقاطع لاکدشت؛ ایمن‌سازی یک نقطه پرخطر ریلی

آغاز ریل‌گذاری در بندر شهید بهشتی چابهار با حضور فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی تقاطع لاکدشت در کیلومتر ۳۵۷ ساری-شهیدنوبخت، پس از سال‌ها، ایمن‌سازی شد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، تقاطع لاکدشت در کیلومتر ۳۵۷ ساری-شهیدنوبخت که پیش‌تر یکی از حادثه‌خیزترین نقاط ریلی کشور بود، با تغییر وضعیت به «مجاز با مستحفظ» از خطر خارج شد.

آمار بالای سوانح در این نقطه، آن را به صدر جدول نقاط پرخطر شبکه ریلی کشانده بود.

با استقرار راه‌بندهای مکانیکی و حضور راهداران، ریسک سوانح به حداقل رسیده است.

مهرداد رضازاده، سرپرست اداره کل راه‌آهن شمال ۱ گفت: این اقدام، تعهدی برای حفظ جان شهروندان و صیانت از سرمایه‌های ملی بود.