به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، غلامحسین کریمی معاون مسافری راه آهن در دیدار با همکاران اداره کل برنامهریزی و نظارت بر خدمات مسافری از تلاشها و مجاهدتهای مسئولانه آنان، بهویژه در شرایط حساس دوران جنگ رمضان و ایام پیک نوروزی ۱۴۰۵، قدردانی کرد.
کریمی در جلسه با مدیر کل و معاونین اداره کل برنامهریزی و نظارت بر خدمات مسافری، ضمن دریافت گزارشات و آمارهای مربوطه پیک نوروزی، بر نقش همکاران این اداره کل در استمرار فعالیتها و خدمات رسانی به مسافران تاکید کرد.
معاون مسافری راه آهن سپس با حضور در بخش های مختلف اداره کل برنامهریزی و نظارت بر خدمات مسافری از قبیل سامانه صدای مسافر(۵۱۴۹)، گروه نظارت بر قطارهای مسافری، بلیت فروشی و غرفه های ایستگاه راه آهن تهران، ضمن گفتگو با همکاران، از نزدیک در جریان فعالیت ها و روند خدمت رسانی قرار گرفت.
