به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادرودریانوردی، محمد شکیبی نسب مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی در پیامی به مناسبت روز جمهوری اسلامی گفت: روز دوازدهم فروردین، یادآور یکی از باشکوهترین جلوههای مردمسالاری دینی و لبیک قاطع ملت ایران به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. امسال اما در حالی به استقبال این روز میرویم که ایران عزیز، داغدارِ فقدانِ رهبر فرزانه و مجاهد نستوه، حضرت آیتالله خامنهای (رضواناللهتعالیعلیه) است که در مسیر دفاع از عزت و اقتدار این سرزمین به دست دشمنان قسمخورده به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.
شکیبی نسب در پیام آورده است: در شرایطی که دشمنان با تجاوزی آشکار سعی در شکستن اراده این ملت داشتند، خون پاک شهدا، بهویژه رهبر عزیزمان، روحی تازه در کالبد نظام دمیده است. اینک در سالروز استقرار جمهوری اسلامی، ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری، حضرت آیتالله مجتبی خامنهای، به عنوان سکاندار جدید انقلاب، اعلام میداریم که جامعه بزرگ دریایی و بندری کشور با تأسی به صبر و استقامت شهدای عزیزمان، با عزمی راسختر از همیشه، در سنگر اقتصادی ایستاده است.
ما در سازمان بنادر و دریانوردی، با استعانت از خداوند متعال و با تکیه بر روحیه جهادی و ایثار، اجازه نخواهیم داد که چرخهای اقتصادی کشور در برابر هجمههای دشمنان از حرکت بایستد. سواحل و بنادر ایران همچنان به عنوان بسترهای توسعه و شکوفایی باقی خواهند ماند.
از درگاه خداوند متعال، پیروزی نهایی ملت مقاوم ایران، علو درجات برای شهیدان این راه و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری را مسئلت دارم.
