به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نوذرپور، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی در روز ۱۲ فروردین همزمان با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران طی سفر به استان مازندران از بیمارستان ۳۴۰ تختخوابی آیتالله طبرسی ساری بازدید کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی پروژه در حال تکمیل بیمارستان ساری بخشهای مختلف این پروژه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۳ درصدی پروژه گفت: بخش قابل توجهی از عملیات نصب هواسازها، آسانسورها، تکمیل تأسیسات مکانیکی و برقی، خرید و نصب تابلوهای برق، آمادهسازی اتاقهای عمل، سرامیککاری و اجرای سقف کاذب طبقات انجام شده است.
نوذرپور با تأکید بر اینکه این پروژه ملی، یکی از طرحهای کلیدی حوزه سلامت استان مازندران محسوب میشود، تصریح کرد: کلیه دستگاههای اجرایی استان در جهت سرعتبخشی به پیشرفت پروژه، تکمیل و بهرهبرداری از آن همکاری دارند و انشعابات، عملیات تأمین آب و برق و زیرساختهای مختلف بیمارستان بر اساس پیگیریهای مستمر، در حال انجام است.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی گفت: روند ساخت و تکمیل پروژه با جدیت و بدون وقفه ادامه دارد و به منظور تأمین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از پروژه نیز تمهیداتی اندیشیده شده و در حال پیگیری است.
