شناسهٔ خبر: 217930 - سرویس بنادر و دریانوردی

پیام مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی برای شهادت جمعی از کارکنان دریایی و بندری کشور

شکیبی نسب مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی در پیامی شهادت جمعی از کارکنان و نیروهای شرکتی زیرمجموعه این سازمان در یورش وحشیانه و تهاجم ددمنشانه آمریکایی- صهیونیستی را تسلیت گفت و تاکید کرد: ما همچنان مقتدرانه و با جدیت بیش از پیش در ارایه خدمات به حوزه تجارت دریایی مصمم تر خواهیم بود. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، در پیام محمد شکیبی‌نسب آمده است: با بی‌نهایت تأسف و تأثر، خبر شهادت جمعی از کارکنان متعهد و خلاق در حین انجام وظیفه و خدمات دریایی، موجب اندوهی عمیق در جامعه بندری و دریایی کشور شد. 

بی‌تردید، این عزیزان شهید با روحیه‌ای مسئولانه و ایمانی راسخ، همواره در مسیر اعتلای تجارت دریایی این سرزمین گام برداشته و حضور مؤثر آن‌ها در انجام تکالیف بندری و دریایی، یادگاری ماندگار و الهام‌بخش برای نسل‌های آینده خواهد بود.

 اینجانب، ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز این شهدای والامقام، از درگاه خداوند متعال برای آن‌ها علو درجات و همنشینی با اولیای الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.