به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فارس، در نشست پیگیری پروژههای راهسازی شهرستان های مرودشت، ارسنجان و سعادتشهر، با حضور عبدالهی نماینده مردم این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی عبدالهی مدیرکل راه و شهرسازی فارس و جمعی از معاونان و کارشناسان اداره کل راه وشهرسازی و پیمانکاران و مشاوران در خصوص آخرین وضعیت اجرایی پروژه های بزرگراهی در دست اجرا بحث و گفت وگو شد و تصمیماتی اتخاذ شد.
در این نشست، آخرین وضعیت اجرایی پروژههای راهسازی، موانع موجود در مسیر اجرا، میزان پیشرفت فیزیکی طرحها و راهکارهای لازم برای تسریع در روند عملیات مورد بررسی قرار گرفت.
محمدمهدی عبدالهی در این نشست با تأکید بر اهمیت پروژههای زیرساختی حوزه راه در توسعه مناطق مختلف استان، اظهار کرد: تکمیل و بهرهبرداری از پروژههای راهسازی از اولویتهای مهم ادارهکل راه و شهرسازی فارس است و برای پیشبرد این طرحها، پیگیری مستمر و هماهنگی میان دستگاههای اجرایی ضروری است.
وی افزود: با توجه به نقش این پروژهها در ارتقای ایمنی تردد، تسهیل حملونقل و توسعه متوازن منطقه، تلاش میشود با استفاده از ظرفیتهای موجود و رفع موانع اجرایی، روند پیشرفت این طرحها با سرعت بیشتری دنبال شود.
در ادامه این نشست، گزارشی از وضعیت پروژهها، نیازهای اعتباری و فنی، و همچنین موضوعات مرتبط با تکمیل و اجرای طرحهای راهسازی ارائه شد و تصمیمات لازم برای پیگیری مصوبات و ادامه روند اجرایی اتخاذ شد.
این نشست در راستای همافزایی میان مجموعه راه و شهرسازی استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و با هدف شتاببخشی به اجرای پروژههای راهسازی این شهرستان برگزار شد.
