شناسهٔ خبر: 218041 - سرویس ریلی

دیدار نوروزی قائم‌مقام مدیرعامل راه‌آهن با کارکنان ادارات ستادی/ تاکید بر عزم راسخ برای اعتلای صنعت ریلی در سال جدید

بازدید قائم‌مقام مدیرعامل راه‌آهن با حضور در ادارات ستادی امور مالی و پشتیبانی، ذیحسابی طرح‌های عمرانی، هوشمندسازی و داده‌کاوی، دبیرخانه مرکزی، حراست و روابط عمومی، ضمن دیدار چهره به چهره با همکاران، بر عزم راسخ برای اعتلای صنعت ریلی در سال جدید تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، میرحسن موسوی، قائم‌مقام مدیرعامل راه‌آهن، با حضور در ادارات ستادی امور مالی و پشتیبانی، ذیحسابی طرح‌های عمرانی، هوشمندسازی و داده‌کاوی، دبیرخانه مرکزی، حراست و روابط عمومی، ضمن دیدار چهره به چهره با همکاران، فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت را به آنان تبریک گفت.

موسوی در این دیدارها ضمن تسلیت شهادت رهبر انقلاب و گرامیداشت یاد شهیدان جنگ رمضان، از تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی کارکنان در سالی که گذشت قدردانی کرد و گفت: زحمات همه همکاران عزیز و زحمتکش  صنعت ریلی باعث سیر روان حرکت قطارهای باری و مسافری شد و روحیه مسئولیت پذیری و تعهد همکاران به ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز،بویژه در ایام جنگ رمضان  قابل تقدیر و تشکر  است.

 وی همچنین بر اهمیت نقش کلیدی هر یک از کارکنان در تحقق اهداف کلان و پیشبرد مأموریت‌های شرکت راه‌آهن تأکید کرد.

 موسوی در این دیدارها، ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای همکاران و خانواده‌های آنها، رعایت ملاحظات امنیتی و پدافند غیر عامل و حفظ روحیه امید در محیط کار به‌ویژه در ایام جنگ رمضان را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد که سال جدید، سالی سرشار از پیشرفت و موفقیت برای صنعت ریلی کشور باشد.