شناسهٔ خبر: 21813 - سرویس هوایی

نخعی:

اجرای ۱۶۵ پروژه عمرانی در پنج فرودگاه استان کرمان

فرودگاه کرمان مدیركل فرودگاه‌های استان كرمان از اجرای ۱۶۵ پروژه عمرانی در پنج فرودگاه استان کرمان خبر داد و گفت: حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد آنها به مرحله اجرا رسیده است و تا پایان خرداد ماه به طور كامل به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه کرمان٬ محمد نخعی مدیر‌کل فرودگاه های استان کرمان گفت: براساس دستورالعملی كه سال گذشته توسط ریاست هیات مدیره شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ابلاغ شد، خدماتی در راستای ارتقای خدمات فرودگاهی و رفاه مسافران محترم ارائه می شود.

محمد نخعی افزود: این اتاق پس از فرودگاه مهرآباد به عنوان دومین اتاق مادر و كودك در نوع خود در فرودگاه بین المللی كرمان طراحی و احداث شده است.
وی با بیان اینكه برای احداث اتاق مادر و كودك ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است اظهار كرد: فعالیت آزمایشی این اتاق از اسفند ماه سال ۹۴ آغاز شد و امروز به طور رسمی به بهره برداری می رسد.

مدیركل فرودگاه‌های استان كرمان گفت: هدف از اجرای طرح اتاق مادر و كودك صیانت از حقوق شهروندی، طرح عفاف و حجاب و طرح بزرگ تسهیلات فرودگاهی برای مسافران است.

وی ادامه داد: همچنین طرح اتاق سیگار به عنوان چهارمین طرح اتاق سیگار كشور در فرودگاه بین المللی كرمان با هزینه ۳۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.
نخعی گفت: برای رفاه حال بیشتر مراجعان و بیماران به فرودگاه بین المللی كرمان ۲ دستگاه آسانسور جایگزین بالابر در سالن ترانزیت فرودگاه شده است.

وی تصریح كرد: ۱۶۵ پروژه عمرانی در پنج فرودگاه استان در دست اقدام است كه حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد آنها به مرحله اجرا رسیده است و تا پایان خرداد ماه به طور كامل به بهره برداری می رسد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی كرمان نیز در این آیین گفت: طرح اتاق مادر و كودك در فرودگاه بین المللی كرمان حركتی ارزشمند و فرهنگی و اجتماعی و در راستای افزایش سلامت جامعه است.

در پایان از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان به پاس خدمات ارزنده محمد نخعی مدیر کل فرودگاه های استان برای برپائی موفق این اتاق به عنوان دومین فرودگاه بین المللی پیش تاز در این امر ،تقدیر شد./