به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مجید ارجونی ضمن محکومیت حملات دشمن به زیر ساخت های ریلی گفت: عملیات بازسازی پل ریلی واقع در کیلومتر ۲۲۲ محور جنوب که بر اثر حملات جنگنده های دشمن صهیونیستی و آمریکایی مورد اصابت و تخریب واقع شده بود، با بسیج نیروهای فنی و عمرانی و بهصورت جهادی آغاز شد.
وی گفت: این پل ۵۰ متری دارای هفت دهانه بوده که سه دهانه آن در پی حملات هوایی جنگنده های رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا دچار تخریب کامل شده است.
مدیر کل راه آهن قم بیان داشت: تیمهای تخصصی راهآهن بلافاصله پس از ارزیابی اولیه و ایمنسازی محدوده، اجرای مراحل آواربرداری، جانمایی تجهیزات سنگین، و آمادهسازی بستر برای نصب سازههای موقت و دائمی را شروع کردند.
وی تأکید کرد: هدف مجموعه آن است که در کوتاهترین زمان ممکن تردد ایمن قطارها در این محور برقرار شود.
