شناسهٔ خبر: 218226 - سرویس مسکن و شهرسازی

تعیین مهلت یک‌ماهه برای شهرداری‌های جنوب کرمان جهت عقد قرارداد طرح‌های بازآفرینی شهری

جنوب کرمان اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان کرمان در سال جدید، در پی سفر نوروزی فریدون بابایی‌اقدم عضو هیأت‌مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران به استان کرمان و با هدف بررسی روند اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های بازآفرینی شهری در شهرهای جنوب استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت زاه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان کرمان به ریاست علی‌اصغر ذاکری‌هرندی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های جنوب استان برگزار شد و در آن روند اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری، چالش‌های اجرایی و راهکارهای تسریع در پیشبرد طرح‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، ذاکری‌هرندی با تأکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری، خواستار اقدام فوری شهرداری‌ها برای جذب به‌موقع سهمیه قیر در پروژه‌های بازآفرینی شد.

وی همچنین با تعیین مهلت یک‌ماهه برای شهرداری‌های جنوب استان جهت عقد قرارداد با مشاوران طرح‌های بازآفرینی شهری، بر تدوین «برنامه جامع اقدام مشترک» در شهرستان‌های جنوب استان تأکید کرد و این اقدام را گامی مهم برای هماهنگی دستگاه‌ها و تسریع در اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری دانست.