شناسهٔ خبر: 218278 - سرویس استان‌ها

عزم مشترک شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی و دبیر مجمع نمایندگان گلستان برای پیشبرد پروژه های عمرانی

راه و شهرسازی گلستان در نشست مشترک اعضای شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان با دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان راهکارهای پیشبرد پروژه های عمرانی مرکز استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از گلستان، نشست رئیس و اعضای شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان گلستان با عبدالغور امانزاده، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی و دبیر مجمع نمایندگان استان به منظور هم اندیشی برای پیشبرد پروژه های عمرانی استان برگزار شد.

در این دیدار، سید محمد حسینی رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان ضمن تبریک سال نو و تقدیر از همراهی مجمع نمایندگان در سال گذشته برای پیشبرد برنامه‌های عمرانی استان، گزارشی از آخرین وضعیت طرح‌های توسعه شهری، پروژه‌های مسکن و برنامه‌های حوزه راهسازی در شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا ارائه کرد.

در ادامه، امانزاده با قدردانی از تلاش‌های مدیران کل عضو شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان گفت:  با توجه به اقدامات گسترده وزارت راه و شهرسازی در کشور و استان گلستان، این وزارت کارهای بزرگی را در دست اجرا دارد.

وی همچنین بیان کرد: خدمت به مردم یک رسالت بزرگ است و باید در هر جایگاهی که هستیم با تمام توان برای رفع مشکلات و پیشبرد امور مردم تلاش کنیم تا خدا و مردم از شما راضی باشند.

 در پایان مدیران کل عضو شورای هماهنگی نیز گزارشی از اقدامات و برنامه‌های حوزه‌های تخصصی خود ارائه کردند و درباره روند اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای استان به تبادل نظر پرداختند.