به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی سلیمی با تأکید بر تلاش بیوقفه ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان کرمانشاه برای اصلاح زیرساختهای آسیبدیده، بیان کرد: بلافاصله پس از تخریب تقاطع غیرهمسطح محور کمربندی شرقی کرمانشاه در پی حملات دشمنان، امکان تردد کاربران جادهای و وسایل نقلیه برقرار شده است.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ترافیک ناشی از تخریب این تقاطع در شهر کرمانشاه، با راهاندازی این مسیر جایگزین و بازگشت محور کمربندی شرقی به مدار ترافیک، بار ترافیکی منطقه بهطور قابل توجهی کاهش مییابد.
سلیمی افزود: همچنین با توجه به تخریب پل در جریان حملات دشمن، احداث پل جدید، در حال انجام بوده و تلاش میشود در سریعترین زمان ممکن مورد بهرهبرداری قرار گیرد.
