شناسهٔ خبر: 218330 - سرویس استان‌ها

بهره‌برداری از کنارگذر تقاطع کمربندی شرقی کرمانشاه

بهره‌برداری از کنارگذر تقاطع کمربندی شرقی کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به خسارات ناشی از حملات رژیم آمریکایی - صهیونی به برخی از زیرساخت‌های جاده‌ای استان کرمانشاه، گفت: کنارگذر تقاطع تخریب شده کمربندی شرقی کرمانشاه آماده برقراری تردد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی سلیمی با تأکید بر تلاش بی‌وقفه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه برای اصلاح زیرساخت‌های آسیب‌دیده، بیان کرد: بلافاصله پس از تخریب تقاطع غیرهمسطح محور کمربندی شرقی کرمانشاه در پی حملات دشمنان، امکان تردد کاربران جاده‌ای و وسایل نقلیه برقرار شده است.‌

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ترافیک ناشی از تخریب این تقاطع در شهر کرمانشاه، با راه‌اندازی این مسیر جایگزین و بازگشت محور کمربندی شرقی به مدار ترافیک، بار ترافیکی منطقه به‌طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.‌

سلیمی افزود: همچنین با توجه به تخریب پل در جریان حملات دشمن، احداث پل جدید، در حال انجام بوده و تلاش می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن مورد بهره‌برداری قرار گیرد.