شناسهٔ خبر: 21837 - سرویس وزارتی

با حکم آخوندی انجام شد؛

انتصاب معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن

آخوندی امضا عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حکمی حمیدرضا عظیمیان را به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در بخشی از حکم عباس آخوندی به حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن آمده است:

«با توجه به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده در حوزه مدیریت زمین، مسکن و شهرسازی، فعالیت‌های عمران و توسعه شهری و بنا به پیشنهاد اینجانب و تصویب هیات وزیران و مستند به مصوبه جلسه مورخ ۹۵/۲/۱۵ مجمع عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، جنابعالی را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان منصوب می‌نمایم.»

حمیدرضا عظیمیان که صبح امروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل جدید سازمان ملی زمین و مسکن منصوب و معرفی شد، بین سال‌های ۷۰ تا ۷۶ به عنوان شهردار اصفهان فعالیت کرد. وی پیش از انتصاب به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان زمین و مسکن، مدیرعامل شرکت پرشیا فلز اصفهان بود.

سیدمحمد پژمان از شهریور سال ۹۲ با حکم وزیر راه و شهرسازی به‌عنوان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد. وی از سال ۸۶ تا شهریورماه ۹۲ شهردار مشهدمقدس بود.