به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاعرسانی ادارهکل راه و شهرسازی استان کرمان، روز دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۵ جلسه مشترک علی حاجیزاده مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان با علیرضا نویدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی معاونین و رؤسای ادارات مربوطه اداره کل راه و شهرسازی در خصوص بررسی الحاقات شهر شهربابک برگزار شد.
در این نشست، الحاقات شهربابک، خورسند، جوزم، دهج و خاتون آباد به منظور تأمین زمین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در ادامه این جلسه، تسهیل در روند اجرای طرحهای واگذاری زمین در شهرستان شهربابک مورد تاکید قرار گرفت. همچنین، مسائل مربوط به واگذاری زمین اداره راهداری و حمل و نقل و جادهای شهرستان شهربابک، جمعه بازار، میدان ترهبار، واگذاری قطعات بتنی، اراضی با کاربری درمانی ، ورزشی و اداری به بخشداری و اداره صنعت و معدن، با پیگیریهای نماینده شهرستان، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
این جلسه با هدف تسریع در روند اجرای پروژههای عمرانی و تأمین زیرساختهای لازم برای شهرستان شهربابک برگزار شد.
