به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد فلاح رییس اداره راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستان پاوه گفت: که دو محور حیاتی این شهرستان در چهار نقطه، پس از انسداد ناشی از بارشهای اخیر و رانش زمین، بازگشایی شدهاند.
️وی افزود: محور پاوه به نوسود در محدوده دوآب و محور باینگان به مره خیل در محدوده دگا سیاب، محور زلته به هجیج و باینگان به سپیدآب که به دلیل ریزش شدید و بارش های سیل آسا و رانش زمین مسدود شده بودند، با تلاش بیوقفه و شبانه روزی راهداران و با استفاده از ماشینآلات سنگین، بازگشایی و تردد در آنها از سر گرفته شد.
️به گفته فلاح، هرچند انسداد برطرف شده است، اما کاربران جادهای باید با رعایت کامل نکات ایمنی و احتیاط، در این مسیرها تردد کنند.
