به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، عبدالباسط پیری با تشریح عملکرد حوزه جابهجایی مسافر اظهار کرد: در این بازه زمانی مجموع ۳ میلیون و ۸۵۲ هزار و ۱۶۹ مسافر از طریق ناوگان حملونقل عمومی جنوب استان جابهجا شدهاند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۳۷ درصدی همراه بوده است.
وی افزود: این میزان جابهجایی در قالب ۵۲۶ هزار و ۳۷۲ سفر انجام شده که رشد ۴۴ درصدی در تعداد سفرها را نشان میدهد.
معاون حملونقل ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای جنوب استان با اشاره به فعالیت ۴۲ شرکت حملونقل مسافر تصریح کرد: افزایش قابل توجه در شاخصهای جابهجایی مسافر بیانگر توسعه خدمات حملونقل عمومی و ارتقای سطح دسترسی به ناوگان مسافری در جنوب استان است.
پیری در پایان خاطرنشان کرد: برنامهریزی برای بهبود کیفیت خدمات، افزایش ایمنی سفرها و استفاده حداکثری از ظرفیت شرکتهای حملونقل در دستور کار قرار دارد تا روند خدمترسانی به مسافران با کیفیت مطلوب ادامه یابد.
