شناسهٔ خبر: 218842 - سرویس ریلی

تجلیل مدیرعامل راه‌آهن از قهرمانان و غیورمردان بازسازی شبکه ریلی در جنگ تحمیلی سوم

جلسه مدیرعامل راه‌آهن، بازگشت سریع شبکه ریلی کشور به چرخه بهره‌برداری پس از حمله دشمن به برخی زیرساخت‌های ریلی را، نتیجه تلاش مستمر و هماهنگ کارکنان در بخش‌های مختلف دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه‌آهن، جبارعلی ذاکری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن، در نشست شورای هماهنگی مدیران که روز دوشنبه ۳۱ فروردین‌ماه برگزار شد، به روند بازسازی زیرساخت‌های آسیب‌دیده پرداخت و بر سرعت عمل در احیای شبکه ریلی تأکید کرد.

وی گفت: عملیات بازسازی با مشارکت بخش‌های مختلف از جمله ناوگان، خط و سازه های فنی، ارتباط و علائم و همچنین شرکت‌های پیمانکار تعمیر و نگهداری، به‌صورت فشرده و شبانه‌روزی دنبال شد و در مدت زمانی کوتاه، شرایط برای ازسرگیری حرکت قطارها فراهم شد.

مدیرعامل راه‌آهن، استمرار خدمات‌رسانی و جلوگیری از ایجاد وقفه طولانی در حمل‌ونقل ریلی را حاصل آمادگی، هماهنگی و مسئولیت‌پذیری نیروهای تخصصی صنعت ریلی عنوان کرد که با جان و دل و به صورت غیرتمندانه برای بازسازی و ترمیم نقاط آسیب دیده تلاش کردند.

 ذاکری خاطرنشان کرد: تلاش های ارزشمند راه آهن در بازسازی نقاط تخریب شده، موجب قدردانی دکتر عارف معاون اول رئیس‌جمهور از عملکرد کارکنان راه‌آهن و شرکت های خصوصی دخیل در امر بازسازی شد.

در پایان نشست، از جمعی از کارکنان و شرکت‌های فعال در حوزه بازسازی و ترمیم زیرساخت‌های ریلی، به نمایندگی از سایر تلاشگران این عرصه، با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.