شناسهٔ خبر: 218941 - سرویس استان‌ها

افزایش سفرهای نوروزی در جنوب سیستان و بلوچستان

مسافر معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از افزایش ۸ درصدی سفرهای نوروزی در جنوب استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر،عبدالباسط پیری گفت: طی بازه سفر های نوروزی (۲۵ اسفند ۱۴۰۴ الی ۱۵ فروردین ۱۴۰۵) در مجموع ۱۲۶ هزار و ۴۲۹ مسافر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی جنوب استان جابه‌جا شده‌اند.

 وی افزود: این میزان جابه‌جایی در قالب ۲۶ هزار و ۵۹۵ سفر انجام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۸ درصدی در تعداد سفرها را نشان می‌دهد.

 معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان خاطرنشان کرد: افزایش سفرهای نوروزی نشان‌دهنده پویایی ناوگان حمل‌ونقل عمومی و اعتماد مسافران به خدمات ارائه‌شده در این بخش است و تلاش برای ارتقای سطح خدمات و ایمنی سفرها همچنان با جدیت دنبال می‌شود.