شناسهٔ خبر: 218964 - سرویس استان‌ها

پیش‌بینی بازگشایی محور اندیکا - مسجدسلیمان تا عصر امروز/ محور «لالی - اندیکا» مسیر جایگزین است

راهداری خوزستان مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان اعلام کرد: با تلاش شبانه‌روزی راهداران، عملیات ریزش‌برداری در محدوده چشمه گدار با سرعت در حال انجام است و این محور حداکثر تا عصر امروز بازگشایی خواهد شد و تا آن زمان، رانندگان می‌توانند از مسیر لالی - اندیکابه عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از خوزستان در اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان آمده است: در پی ریزش کوه ناشی از شرایط جوی در محدوده چشمه گدار، بلافاصله تیم‌های عملیاتی و ماشین‌آلات سنگین راهداری به محل اعزام شدند.

طبق این اطلاعیه در حال حاضر عملیات پاک‌سازی و ایمن‌سازی مسیر بدون وقفه ادامه دارد و با توجه به حجم پیشرفت کار، پیش‌بینی می‌شود تردد در این محور تا عصر امروز به حالت عادی بازگردد.

محسن کجباف رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تأکید کرد: هم‌استانی‌های عزیز تا زمان اعلام بازگشایی رسمی، جهت تردد از مسیر جایگزین (لالی - اندیکا) استفاده نموده و پیش از سفر، برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته یا به بازوی اطلاع‌رسانی راه‌ها در پیام‌رسان بله مراجعه کنند.