به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( خراسان رضوی)، دومین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیطزیست استان خراسان رضوی با ۱۴ دستور کار در سالن شهید باهنر استانداری خراسان رضوی به ریاست علیرضا قامتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و با حضور وحید داعی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی و دبیر کارگروه و سایر اعضا برگزار شد.
در این جلسه موضوعاتی همچون طرح تهیه آب آلوئهورا از میوه تازه در مشهد، پرورش دام و طیور در گلبهار و بردسکن، طرح شن و ماسه، شستوشو و دانهبندی و احداث گلخانه صیفیجات و سبزیجات در فریمان، احداث واحد پسته پاک کنی در خوشاب، جوین و سبزوار، احداث مجتمع خدمات رفاهی در صالحآباد، اجرای باشگاه تیراندازی در مه ولات، طرح بستهبندی خشکبار در خلیلآباد و کاشمر با حضور دستگاههای اجرایی مرتبط با کارگروه بررسی و ضمن ارائه نقطهنظرات حاضران در جلسه تصمیمات لازم جهت پیشبرد اهداف این طرح در شهرستانهای خراسان رضوی اخذ شد.
همچنین فرمانداران شهرستانها بهصورت ویدئوکنفرانس در این جلسه حضور یافته و دیدگاهها و نظرات تخصصی خود را در خصوص موضوعات مطرحشده ارائه کردند.
علیرغم شرایط خاص ناشی از وضعیت جنگی در ایام جنگ رمضان، روند بررسی و رسیدگی به درخواستهای مرتبط با طرحها و پروژههای توسعهای استان بدون وقفه ادامه داشته و با طرح و بررسی مستمر پروندهها در کمیسیون ماده پنج و کارگروه امور زیربنایی، تمامی درخواستها بهروز بوده و در حال حاضر هیچ پرونده معوقی که مدارک آن کامل بوده، در دستور کار باقی نمانده است.
