شناسهٔ خبر: 219190 - سرویس استان‌ها

تکمیل ۳۰ کیلومتر دیگر از باند دوم محور نیکشهر - چابهار تا پایان اردیبهشت ماه

ایرانشهر حمزه امیریان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) در جریان بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه احداث باند دوم محور نیکشهر - چابهار، از افتتاح پروژه مذکور تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایرانشهر)، منصور بیجار استاندارسیستان و بلوچستان، عطاء‌اله اکبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، حمزه امیریان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان (ایرانشهر) و سایر مسئولین مرتبط از روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ احداث باند دوم محور نیکشهر-چابهار بازدید کردند.

حمزه امیریان در جریان این بازدید بیان کرد: طول کل محور نیکشهر-چابهار ۱۳۰ کیلومتر می‌باشد که تاکنون ۶۰ کیلومتر از باند دوم آن زیربار ترافیک رفته است و طبق برنامه زمان بندی ۳۰ کیلومتر دیگر تا پایان اردیبشهت‌ماه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: احداث باند دوم محور نیکشهر - چابهار بعنوان پازلی از کریدور شمال - جنوب استان سیستان و بلوچستان نقش اساسی در ترانزیت کالا، جابجایی مسافر و کاهش تصادفات جاده ای ایفاد می کند.

مدیر کل راه وشهرسازی جنوب استان سیبستان و بلوچستان ( ایرانشهر ) در پایان بیان کرد: همچنین مابقی باند دوم تا محور نیکشهر - چابهار طبق برنامه زمان بندی تا پایان سال جاری به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.