به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان) عطاءالله منوچهری، سرپرست اداره کل راهداری و حملونقل جادهای جنوب کرمان، از آغاز اجرای عملیات قیرپاشی جهت اجرای آسفالت در محور حیاتی رمشک–ناگ–کتیج گفت و اظهار کرد: این محور از مسیرهای مهم و راهبردی منطقه به شمار میرود و تکمیل آن سبب نزدیک تر شدن جنوب استان به بندر چابهار، اتصال شهرستان قلعه گنج به جنوب استان سیستان و بلوچستان، رونق اقتصادی و نقش بسزایی در افزایش ایمنی تردد، کاهش زمان سفر و بهبود دسترسی ساکنان به مراکز خدماتی و درمانی خواهد داشت.
وی با اشاره به روند اجرایی پروژه افزود: همزمان با آغاز عملیات قیرپاشی و آسفالت بخشی از مسیر، عملیات زیرسازی در ادامه محور نیز با جدیت در حال انجام است تا پروژه طبق برنامه زمانبندی تکمیل شود.
