شناسهٔ خبر: 219680 - سرویس استان‌ها

آغاز اجرای عملیات قیرپاشی محور رمشک–ناگ–کتیج در جنوب کرمان

مدیر کل راهداری جنوب کرمان سرپرست اداره کل راهداری جنوب کرمان از آغاز اجرای عملیات قیرپاشی جهت اجرای آسفالت در محور حیاتی رمشک–ناگ–کتیج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان) عطاءالله منوچهری، سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان، از آغاز اجرای عملیات قیرپاشی جهت اجرای آسفالت در محور حیاتی رمشک–ناگ–کتیج گفت و اظهار کرد: این محور از مسیرهای مهم و راهبردی منطقه به شمار می‌رود و تکمیل آن سبب نزدیک تر شدن جنوب استان به بندر چابهار، اتصال شهرستان قلعه گنج به جنوب استان سیستان و بلوچستان، رونق اقتصادی و نقش بسزایی در افزایش ایمنی تردد، کاهش زمان سفر و بهبود دسترسی ساکنان به مراکز خدماتی و درمانی خواهد داشت.

وی با اشاره به روند اجرایی پروژه افزود: همزمان با آغاز عملیات قیرپاشی و آسفالت بخشی از مسیر، عملیات زیرسازی در ادامه محور نیز با جدیت در حال انجام است تا پروژه طبق برنامه زمان‌بندی تکمیل شود.