شناسهٔ خبر: 219776 - سرویس استان‌ها

قدردانی استاندار کرمان از مجموعه راهداری و حمل و نقل استان

کرمان2 استاندار کرمان در مراسم آغاز عملیات اجرایی بهسازی کریدورهای شمال _ جنوب و شمال _جنوب شرق استان از مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قدردانی و تشکر کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، محمدعلی طالبی، استاندار کرمان، در مراسم آغاز عملیات اجرایی بهسازی کریدورهای شمال–جنوب و شمال–جنوب شرق استان، با اهدای لوح سپاس از مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان، معاونان و جمعی از رؤسای شهرستانی و ستادی این اداره‌کل قدردانی کرد.

طالبی، استاندار کرمان تلاش‌های مجموعه راهداری و حمل و نقل در اجرای پروژه‌های راه‌سازی، توسعه زیرساخت‌ها، حمل‌ونقل و خدمات‌رسانی به مردم استان ارزشمند دانست و از نقش‌آفرینی مؤثر آنان در پیشبرد برنامه‌های عمرانی و به‌ویژه آغاز عملیات اجرایی کریدورها قدردانی کرد.

  گفتنی است آغاز عملیات اجرایی بهسازی کریدورهای شمال–جنوب و شمال–جنوب شرق استان کرمان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، استاندار کرمان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه رفسنجان، مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار شد.