شناسهٔ خبر: 21981 - سرویس استان‌ها

ارتقای راه روستایی عربلو – حاج عوض در شهرستان پارس آباد استان اردبیل به راه فرعی

جاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد استان اردبیل گفت: نقشه‌برداری از راه روستایی عربلو – حاج عوض با هدف ارتقا به راه فرعی در این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان اردبیل، علی نادری در بازدید از محور پارس آباد بیله سوار ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه‌های اداره كل راه و شهرسازی در حوزه ارتقای مشخصات راه‌های ارتباطی استان، عملیات نقشه‌برداری از راه روستایی عربلو – حاج عوض جهت ارتقا به جاده فرعی در این شهرستان در حال انجام است.

وی طول این جاده را ۳۰ كیلومتر عنوان كرد و افزود: این راه روستایی در حال حاضر ارتباط ۱۲ روستا را به مركز شهرستان برقرار می‌كند و جمعیت برخوردار از آن حدود ۹۶۰ خانوار است.

نادری سهولت رفت و آمد اهالی منطقه و افزایش ایمنی تردد در این محور را از جمله اهداف ارتقای آن به راه اصلی برشمرد و گفت: به جهت اینكه این جاده مابین شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار قرار گرفته است بعد از تکمیل آن بار ترافیکی محور پارس آباد - بیله سوار نیز کاسته شده و ایمنی محور به صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت.