شناسهٔ خبر: 22004 - سرویس استان‌ها

جمع‌آوری تجاوز به حریم راه در رضوانشهر استان گیلان

رفع تصرف رئیس راه و شهرسازی رضوانشهر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: با ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان رضوانشهر با جدیت برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، مهران ایمانی رئیس راه و شهرسازی رضوانشهر با تاکید بر لزوم حفظ و مراقبت از حریم راه‌ها گفت: ساخت و سازها در حریم راه‌ها یکی از چالش‌های مهم جاده‌ای این منطقه محسوب می‌شوند و استقرار آنها موجب ایجاد مناطق پرحادثه می‌شود و در بعضی اوقات خسارات جبران ناپذیری برجان و مال مردم ایجاد می‌کند.

رئیس راه و شهرسازی رضوانشهر حفظ و حراست از حریم قانونی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی حوزه استحفاظی را یکی از مهمترین و اصلی‌ترین وظایف خودعنوان کرد و افزود: در این راستا عوامل راهداری این اداره همواره نسبت به نظارت و بازدید از محورهای ارتباطی اقدام و در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم قانونی راه از طریق مراجع ذیربط با افراد خاطی برخورد و ساخت و سازهای مربوطه تخریب می‌شود.

ایمانی در پایان گفت: که در چند روز گذشته نیز با ساخت و سازهای غیرقانونی در محدوده پونل به خلخال برخورد قانونی و منجر به تخریب شد.