به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، همزمان با فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر، مراسم قدردانی از کارگران شاغل در شرکت عمران شهر جدید رامشار با حضور مدیرعامل، عضو هیئت مدیره، معاونین مدیران و جمعی از کارکنان شرکت عمران در سالن آمفی تئاتر دکتر ایرج افشار سیستانی این شهر برگزار شد.
در این مراسم، ابوذر نکوئی مدیرعامل شرکت عمران رامشار ضمن گرامیداشت این روز و اشاره به نقش موثر کارگران در اجرای پروژههای عمرانی و توسعهای شهر جدید رامشار، تلاشهای مستمر آنان را عاملی مهم جهت پیشرفت و آبادانی دانست.
وی با اشاره به روحیه سختکوشی و تعهد این قشر، عنوان کرد که کارگران همواره در دشوارترین شرایط نیز با انگیزه و امید، روند پیشرفت پروژهها را تداوم بخشیدهاند.
وی همچنین بر اهمیت ایجاد محیط کاری امن و پویا برای کارگران تأکید کرد.
گفتنی است در پایان مراسم، لوح سپاس به کارگران اهدا شد و از خدمات آنان تقدیر بعمل آمد.
