به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، اصغر کشوریان مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر، در حاشیه بازدید استاندار بوشهر و جمعی از مدیران استانی از روند اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر گناوه، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه به بیش از ۸۹ درصد رسیده است.
کشوریان با اشاره به بازدید میدانی ارسلان زارع، استاندار بوشهر، و شاپور رجایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، از این پروژه هدف اصلی احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی گناوه را افزایش ایمنی تردد کاربران جادهای، کاهش زمان سفر و مصرف سوخت، دسترسی سریع به بزرگراهها و در نهایت افزایش رونق اقتصادی و ترانزیت کالا در منطقه شمالی استان عنوان کرد.
وی افزود: طبق برنامهریزی انجامشده، پروژه در مراحل پایانی عملیات اجرایی توسط پیمانکار قرار دارد و مسائل اجرایی، موانع احتمالی و راهکارهای تسریع در تکمیل آن با حضور مدیران دستگاههای مربوطه مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
