شناسهٔ خبر: 220209 - سرویس استان‌ها

اجرای عملیات خط‌کشی در محورهای جنوب استان کرمان

معاون راهداری جنوب کرمان. معاون راهداری جنوب استان کرمان از اجرای عملیات خط‌کشی در برخی از محورهای مهم و پرتردد جنوب استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان) وحید میرافضلی معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از اجرای عملیات خط‌کشی در برخی از محورهای مهم و پرتردد جنوب استان خبر داد.

میرافضلی اظهار کرد: در محور سرنی از حوزه فاریاب، به عنوان نقطه اتصال فاریاب به صوغانِ بافت، ۱۲ کیلومتر خط‌کشی سه‌خطه انجام شده است.

وی افزود: همچنین عملیات خط‌کشی دماغه پل بهادرآباد نیز در راستای ارتقای ایمنی تردد و افزایش ضریب ایمنی این مسیر به اجرا درآمده است.

میرافضلی ادامه داد: در محور بزرگراهی جیرفت - کهنوج نیز عملیات خط‌کشی بر روی روکش آسفالته، از حدفاصل شهرک صنعتی تا بعد از نیروگاه برق، انجام شده است که این عملیات شامل ۱۱ کیلومتر خط‌کشی سه‌خطه به همراه دو خط ورودی شهر کهنوج است.

معاون راهداری جنوب کرمان با اشاره به اهمیت اجرای این اقدامات در بهبود ایمنی محورهای مواصلاتی تصریح کرد: خط‌کشی راه‌ها نقش مؤثری در هدایت مناسب وسایل نقلیه، کاهش سوانح جاده‌ای و افزایش ایمنی کاربران راه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان به‌صورت مستمر، برنامه‌های مربوط به نگهداری، بهسازی و ارتقای ایمنی محورهای ارتباطی منطقه را در دستور کار دارد.