به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، موکب «میز خدمت شبانه» با حضور مدیرکل راه و شهرسازی فارس در میدان امام حسین(ع) شیراز برپا شد.
این برنامه که با هماهنگی و برنامهریزی استانداری فارس برگزار گردید، از ساعت ۲۰ الی ۲۲ سه شنبه ۱۵اردیبهشت ماه میزبان شهروندان شریف شیرازی بود.
محمدمهدی عبدالهی، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس، به همراه معاونین و جمعی از مسئولان این اداره کل، با حضور در این موکب به صورت چهره به چهره با مراجعهکنندگان دیدار و گفتگو کردند.
در جریان این ملاقاتهای مردمی، مطالبات و مشکلات مطرح شده در حوزههای مختلف راه، مسکن و شهرسازی بهدقت مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس ضمن استماع مستقیم دغدغههای مردم، دستورات لازم و فوری را جهت تسریع در رفع موانع و حل مسائل مطروحه به معاونتهای ذیربط صادر کرد.
این اقدام که با استقبال گسترده مردم همراه بود، نشان از اهتمام جدی مدیران مجموعه راه و شهرسازی استان برای گرهگشایی از مشکلات مردم در تمامی ساعات شبانهروز دارد.
