شناسهٔ خبر: 22023 - سرویس استان‌ها

تمامی محورهای خراسان شمالی لغزنده است/ بارش باران در همه محورهای استان/ مه در گردنه‌ها

باران مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بارش باران در اكثر محورهای استان باعث لغزنده شدن جاده‌ها شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری با اعلام این خبر گفت: هم اكنون شاهد بارش باران در بیشتر محورها هستیم و گردنه‌های استان نیز پوشیده از مه است.

وی بیان كرد: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، جو ناپایداری تا پایان هفته در استان مستقر است كه به تناوب در بعضی ساعات سبب وزش باد (گاهی شدید)، افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق و مه می‌شود. با توجه به رگباری بودن بارش‌ها در پاره‌ای نقاط احتمال آبگرفتگی معابر و مسیل‌ها و جاری شدن رواناب وجود دارد.

مشتری تصریح كرد: باتوجه به بارش باران و مه آلودگی ارتفاعات و گردنه‌های استان كه باعث كاهش دید و كند شدن تردد خودروها شده است، در همین راستا از رانندگان تقاضا می‌شود حتما نكات ایمنی را رعایت كنند و تجهیزات ایمنی را نیز به همراه داشته باشند و به رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی تاكید كرد.

وی در پایان یادآور شد: تمامی رانندگان عبوری از محورهای استان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشكل با شماره‌های ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ مركز مدیریت راه‌های استان و ۱۴۱ مركز مدیریت راه‌های كشور تماس حاصل نمایند.