شناسهٔ خبر: 220244 - سرویس استان‌ها

حضور کارکنان راهداری جنوب کرمان در تجمعات و راهپیمایی‌های شبانه

تجدید بیعت خانواده بزرگ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با حضور در تجمعات و راهپیمایی‌های شبانه، میثاق با رهبری و آرمان‌های انقلاب را تجدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان) خانواده بزرگ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با حضور در تجمعات و راهپیمایی‌های شبانه، میثاق با رهبری و آرمان‌های انقلاب را تجدید کردند.

  در راستای تجدید میثاق خانواده بزرگ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان با رهبری و آرمان‌های انقلاب, این قشر جانفدا با حضور در تجمعات و راهپیمایی‌های شبانه، بر پایبندی خود به آرمان‌های رهبری و انقلاب اسلامی و حمایت از نیروهای مسلح کشور تأکید کردند.

 در این مراسم، راهداران و کارکنان اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان به همراه خانواده‌های خود، مدیران و کارکنان شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر و همچنین شرکت‌های پیمانکاری وابسته، با حضور گسترده و منسجم، بار دیگر همبستگی و همراهی خود را با رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

 خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در این تجمعات، ضمن اشاره بر نقش و جایگاه نیروهای مسلح در حفظ امنیت و آرامش کشور، حمایت خود را از این نیروها ابراز کرده و بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام ملی در شرایط مختلف تأکید داشتند.

 لازم به ذکر است اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان از اوایل جنگ رمضان اقدام به برپایی موکب در محور جیرفت_کهنوج (حاشیه میدان امام حسین ع) نموده و تا به الان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.