به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، جلسه تحویل موقت باند دوم قطعه اول محور خلیلآباد - بردسکن در حدفاصل کیلومتر ۵۰۰+۲ تا ۵۰۰+۷، پیرو ابلاغ کمیسیون تحویل موقت کارفرما، برگزار شد.
محمد ذاکری معاون مهندسی و ساخت اداره کل با اعلام این خبر اظهار کرد: که اعضای کمیسیون تحویل پس از حضور در محل پروژه و انجام بازدید میدانی، نسبت به بررسی وضعیت نهایی عملیات اجرایی اقدام کردند.
وی افزود: که صورتجلسه نواقص پروژه در پایان جلسه تنظیم و برای پیگیری و رفع موارد به عوامل اجرایی ارائه شد.
ذاکری با اشاره به اهمیت این محور ارتباطی، بیان کرد که اجرای باند دوم در این قطعه نقش مهمی در ارتقای ایمنی و افزایش ظرفیت ترافیکی مسیر خلیلآباد - بردسکن دارد و پس از رفع نواقص ثبتشده، مراحل بعدی تحویل پروژه انجام خواهد شد.
