به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، یوسف مرگان اظهار داشت: استان تهران با ۱۸ درصد از کل پلاکهای ثبت شده در استان، بیشترین سهم را در میان تردد خودروهای غیربومی داشته است.
به گفته وی، همچنین، آمارها نشان میدهد که ۶۰ درصد از پلاکهای غیربومی، بیش از یک روز در استان گلستان اقامت داشتهاند که نشاندهنده ماندگاری مسافران در این استان است.
مرگان افزود: در فروردین ماه ۱۴۰۵ بصورت روزانه حدود ۶۱ هزار وسیله نقلیه تردد بین استانی داشته اند، که بیشینه ورود و خروج مربوط به ۶ فروردین ماه با ۷۹ هزار تردد بین استانی بوده است.
وی ادامه داد: همچنین محور گرگان به علی آباد بصورت رفت و برگشت با میانگین تردد روزانه ۶۸ هزار وسیله نقلیه پرترددترین محور استان بوده است.
