به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(استان مرکزی)، جواد لنجابی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با حضور در پیادهراه امیرکبیر شهر اراک، در نشست میدانی با شهروندان شرکت کرد. این نشست همزمان با حضور پرشور هموطنان در میادین شهر و در راستای حمایت از میهن اسلامی برگزار شد و با هدف جهاد تبیین، پاسخگویی به سؤالات و مطالبات شهروندان و تبیین برنامهها و اقدامات حوزه راه و شهرسازی انجام گرفت.
در این برنامه، مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن گفتوگو با همشهریان، به بررسی مسائل و درخواستهای مطرحشده پرداخت و بر استمرار ارتباط مستقیم با مردم و رسیدگی به مطالبات آنان تأکید کرد. این نشست در فضایی صمیمی و تعاملی برگزار شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.
