شناسهٔ خبر: 220737 - سرویس استان‌ها

هم‌افزایی صنفی و اجرایی، راهکار توسعه حمل‌ونقل مسافری در جنوب کرمان

نشست (4) سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان در نشست با رئیس انجمن صنفی رانندگان و دارندگان ناوگان حمل‌ونقل مسافربری جنوب کرمان، بر اهمیت ایمنی در حوزه حمل‌ونقل مسافر و ضرورت توجه به استفاده همگانی از ناوگان حمل‌ونقل عمومی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان)  عطاءالله منوچهری سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان در نشست با رئیس انجمن صنفی رانندگان و دارندگان ناوگان حمل‌ونقل مسافربری جنوب کرمان، بر اهمیت ایمنی در حوزه حمل‌ونقل مسافر و ضرورت توجه به استفاده همگانی از ناوگان حمل‌ونقل عمومی تأکید کرد.

منوچهری در این نشست گفت: ایمنی، اولویت و اساس هر اقدامی در حوزه حمل‌ونقل مسافر است و توجه به این اصل، نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مسافران دارد.

وی افزود: استفاده همگانی از ناوگان حمل‌ونقل عمومی، افزون بر تسهیل تردد، می‌تواند نقش مؤثری در ساماندهی سفرها و بهره‌گیری بهتر از ظرفیت‌های موجود در این بخش داشته باشد.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان با اشاره به اهمیت هم‌افزایی میان بخش‌های اجرایی و صنفی بیان کرد: تعامل و هم‌فکری با انجمن‌های صنفی و فعالان حوزه حمل‌ونقل مسافری، زمینه‌ساز تقویت خدمات‌رسانی و توسعه هرچه بهتر حمل‌ونقل عمومی خواهد بود.

در این نشست همچنین، دیگر موضوعات مرتبط با حمل‌ونقل مسافری، توجه به مقوله ایمنی و همچنین راهکارهای ترویج استفاده عمومی از ناوگان حمل‌ونقل عمومی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.