شناسهٔ خبر: 220764 - سرویس استان‌ها

️برگزاری جلسه بررسی عملکرد ابنیه فنی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای حوزه اورامانات کرمانشاه

️برگزاری جلسه بررسی عملکرد ابنیه فنی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای حوزه اورامانات با تمرکز بر برنامه‌های سال ۱۴۰۵ ️جلسه بررسی عملکرد حوزه ابنیه فنی ادارات راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان‌های اورامانات با حضور رؤسای ادارات چهار شهرستان و مسئولان حوزه معاونت راهداری، به میزبانی شهرستان روانسر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این نشست تخصصی، عملکرد ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های روانسر، جوانرود، پاوه و ثلاث باباجانی در حوزه ابنیه فنی طی سال ۱۴۰۴ به‌صورت جامع مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان پیشرفت پروژه‌ها، چالش‌های موجود و اقدامات انجام‌شده در بخش نگهداری و بهسازی پل‌ها، آبروها و سایر ابنیه فنی بررسی شد.

حاضران در جلسه با تأکید بر اهمیت نگهداری مستمر ابنیه فنی به‌عنوان یکی از ارکان اصلی ایمنی راه‌ها، بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق، تخصیص بهینه منابع و تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام تأکید کردند. همچنین هماهنگی‌های لازم برای آغاز و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در فصل کاری سال ۱۴۰۵ انجام شد تا روند خدمات‌رسانی در حوزه راه‌های منطقه اورامانات با کیفیت مطلوب‌تری ادامه یابد.

در ادامه، هر یک از رؤسای ادارات شهرستان‌ها گزارشی از اقدامات شاخص، پروژه‌های اجراشده و برنامه‌های در دست اقدام ارائه کردند و پیشنهادهایی برای ارتقای سطح ایمنی و افزایش طول عمر ابنیه فنی مطرح شد. این جلسه فرصتی برای هم‌اندیشی و تبادل تجربیات میان مدیران شهرستان‌های حوزه اورامانات فراهم کرد و بر تقویت تعامل و هم‌افزایی میان ادارات تأکید شد.

این جلسه با حضور قدرت اله کرمی مشاور حوزه معاونت راهداری، یونس حیدری سرپرست اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌ها، محمد فلاح رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه، فلاح رستمی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جوانرود، نصراله رضایی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ثلاث باباجانی و فرخ‌اله کرمی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان روانسر برگزار شد.