به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، متن پیام عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در قدردانی از از رانندگان به شرح زیر است:
حمل و نقل کالاهای اساسی در روزهای سخت جنگ تحمیلی نه یک فعالیت اقتصادی بلکه یک جهاد فی سبیل ا... بوده که رانندگان غیور و مالکان شریف ناوگان باری استان با روحیه ای جهادی و عزمی راسخ، شریان های حیاتی کشور را فعال و پویا نگه داشته اند.
اینجانب به عنوان خادم مردم در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بر خود واجب می دانم از رانندگان و مالکان ناوگان باری که در روزهایی که جاده های میهن زیرسایه تهدید و آتش بود و از جاده های پرپیچ و خم تا خطوط مقدم، فعالیت داشته و حامل پیام امید و استقامت بودند و اراده های آهنین آنان اجازه نداد که چرخ معیشت مردم متوقف شود، قدردانی نموده و از خداوند متعال خواهان حفظ و تداوم این روحیه جهادی و عزم راسخ شما در زنده نگه داشتن شریان های حیاتی ایران عزیز را مسالت دارم.
