به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از گلستان، علی غلامپور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ملی زمین و مسکن به همراهی هیئت همراه و مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، از پروژههای مسکونی قابل واگذاری در قالب طرح مسکن استیجار در بافت فرسوده شهر گرگان بازدید کردند.
در این بازدید، روند اجرای پروژه و آخرین وضعیت تکمیل واحدها مورد بررسی قرار گرفت. در این پروژه ۳۷ واحد مسکونی آن که در مراحل پایانی ساخت قرار دارد، پس از تکمیل، در قالب طرح مسکن استیجار به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.
معاون سازمان ملی در این بازدید، اجرای طرحهای مسکن استیجاری در بافتهای فرسوده را از اقدامات مؤثر در راستای ارتقای کیفیت سکونت، حمایت از اقشار هدف و استفاده بهینه از ظرفیتهای درون شهری عنوان کرد،
غلامپور همچنین بر تسریع در تکمیل عملیات اجرایی، آمادهسازی زیرساختها و فراهمسازی شرایط واگذاری این واحدها تأکید کرد تا پروژه در کوتاهترین زمان ممکن به مرحله بهرهبرداری برسد.
