شناسهٔ خبر: 220967 - سرویس استان‌ها

حضور مدیرکل راه‌ وشهرسازی جنوب کرمان در «شب‌های اقتدار» جیرفت برای پاسخگویی بی‌واسطه به مردم

جنوب کرمان اقتدار پیمان توکلی، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان، به همراه حامد پروانه معاون توسعه مدیریت، جمعی از رؤسای ستادی این اداره‌کل و نظری رئیس اداره راه و شهرسازی جیرفت، همزمان با برگزاری مراسم «شب‌های اقتدار» شهرستان جیرفت، با حضور در محل تجمع مردمی، در قالب میز ارتباطات مردمی به‌صورت مستقیم پاسخگوی مطالبات و دغدغه‌های شهروندان شدند.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، در برنامه «شب‌های اقتدار» شهرستان جیرفت، مردم مسائل و درخواست‌های خود را در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی بدون واسطه با مسئولان مطرح کردند و موارد ارائه‌شده برای بررسی و پیگیری در دستور کار قرار گرفت.

این حضور میدانی با هدف تقویت ارتباط مستقیم میان مردم و مسئولان، تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌ها و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام شد.

همچنین روح‌بخش بیگ‌زاده فرماندار جیرفت با حضور در محل برگزاری میز خدمت، از روند پاسخگویی مسئولان بازدید به عمل آورد و بر استمرار ارتباط نزدیک مدیران با مردم و پیگیری جدی مطالبات شهروندان تأکید کرد.