به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان، عباس شبانی رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان میناب با اشاره به بارشهای اخیر و بروز آببردگی در برخی محورهای این شهرستان گفت: نیروهای راهداری شهرستان میناب با حضور بهموقع در محل، عملیات بازگشایی و ایمنسازی مسیرهای آسیبدیده را انجام دادند.
وی با بیان اینکه در پی بارندگیهای اخیر محور میناب ـ بشاگرد دچار آببردگی شده بود، اظهار کرد: اکیپهای راهداری شهرستان میناب با بهکارگیری ماشینآلات و تجهیزات سنگین در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع آببردگی و ایمنسازی مسیر اقدام کردند و تردد در این محور برقرار شد.
رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان میناب همچنین به انسداد محور روستایی دهزیارتان بر اثر شدت جریان آب اشاره کرد و گفت: عوامل راهداری با تلاش مستمر عملیات پاکسازی و بازگشایی این مسیر روستایی را انجام دادند و تردد اهالی منطقه دوباره برقرار شد.
شبانی افزود: نیروهای راهداری در محورهای مواصلاتی شهرستان میناب در حالت آمادهباش قرار دارند و بازسازی و تثبیت نقاط آسیبدیده نیز برای جلوگیری از بروز خسارتهای احتمالی در دستور کار قرار گرفته است.
