شناسهٔ خبر: 221251 - سرویس استان‌ها

پیام تبریک سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

یزدان خسروی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در پیامی ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، در پیام یزدان خسروی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان آمده است:

۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی ارزشمند برای قدردانی از تلاش‌های خالصانه و اثرگذار فعالان این عرصه مهم است؛ عزیزانی که با تعهد، دقت، خلاقیت و مسئولیت‌پذیری، نقش بی‌بدیلی در انعکاس خدمات، تقویت اعتماد عمومی و برقراری ارتباط مؤثر میان مردم و مجموعه‌های اجرایی ایفا می‌کنند.

روابط عمومی، زبان گویای سازمان و پل ارتباطی میان مردم و مدیران است و بی‌تردید، در دنیای امروز که سرعت انتقال اطلاعات و اهمیت شفافیت بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، این جایگاه خطیر و تعیین‌کننده، نقشی بنیادین در پیشبرد اهداف سازمانی و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به جامعه دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، از تلاش‌های ارزشمند همکاران پرتلاش حوزه روابط عمومی،ارتباطات و رسانه به‌ ویژه در مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، صمیمانه قدردانی نموده و توفیق روزافزون همه فعالان این عرصه را در مسیر اطلاع‌رسانی صحیح، امیدآفرینی، تعامل سازنده و خدمت صادقانه به مردم شریف استان خوزستان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.