شناسهٔ خبر: 221257 - سرویس استان‌ها

قول مساعد معاون راه‌وشهرسازی برای تخصیص قیر رایگان به شهرداری‌های رمشک و چاه دادخدا

جنوب کرمان باز افرینی معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در نخستین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان قلعه‌گنج در سال ۱۴۰۵ از قول مساعد خود برای تخصیص قیر رایگان به شهرداری‌های رمشک و چاه دادخدا خبر داد و گفت: طرح‌های بازآفرینی این دو شهر به‌تازگی تصویب شده و نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی است.

 به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، وحید افشارپور معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان در حاشیه نخستین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان قلعه‌گنج در سال ۱۴۰۵ گفت: در این جلسه درباره نحوه کارسازی و چگونگی مصرف قیر تخصیص‌یافته سال گذشته به شهرداری قلعه‌گنج از سوی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، تصمیم‌گیری شد.

 وی با تأکید بر اینکه اجرای موفق طرح‌های بازآفرینی نیازمند هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان است، افزود: مقرر شد جلسات ستاد بازآفرینی شهرستان به صورت ماهانه و با حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی برگزار شود و «برنامه اقدام مشترک بازآفرینی شهری» تدوین و اجرایی گردد

 نخستین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان قلعه‌گنج در سال ۱۴۰۵ با حضور احمدی فرماندار، افشارپور معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی، شهرداران قلعه‌گنج، رمشک و چاه دادخدا و روسای دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.