شناسهٔ خبر: 221351 - سرویس استان‌ها

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر به مناسبت روز ارتباطات

کشوریان مدیر کل راه و شهرسازی بوشهر (4) مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در پیامی به مناسبت «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» با تبریک این روز به اصحاب رسانه و فعالان حوزه ارتباطات، بر نقش مهم رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی، تقویت مشارکت اجتماعی و ارتقای شفافیت در جامعه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، اصغر کشوریان مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با صدور پیامی، این روز را به اصحاب فرهیخته رسانه، همکاران گرامی و تلاشگران عرصه ارتباطات تبریک گفت.

در این پیام آمده است: فرا رسیدن «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» را به عزیزانی که با تعهد، تلاش خالصانه و نقش‌آفرینی مؤثر در مسیر آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و تقویت ارتباطات اجتماعی گام برمی‌دارند، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

وی این مناسبت را فرصتی ارزشمند برای قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و خدمات ارزنده اصحاب رسانه دانست و افزود: در جهان امروز نقش رسانه‌ها در شکل‌دهی به افکار عمومی، تقویت مشارکت اجتماعی و ارتقای شفافیت، جایگاهی بی‌بدیل دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اهمیت ارتباطات مؤثر در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای گفت: در مجموعه راه و شهرسازی به عنوان یکی از ارکان راهبردی کشور، ارتباطات شفاف و اثربخش نقشی کلیدی در تحقق اهداف توسعه‌ای و سیاست‌های کلان ایفا می‌کند.

کشوریان همچنین با قدردانی از همراهی اصحاب رسانه تصریح کرد: شما فرهیختگان رسانه‌ای به عنوان پل ارتباطی میان این مجموعه و جامعه، با بازتاب دقیق واقعیت‌ها، دستاوردها و چالش‌ها، زمینه افزایش اعتماد عمومی و تعامل سازنده میان دولت و مردم را فراهم کرده‌اید.