شناسهٔ خبر: 221424 - سرویس استان‌ها

نشست مدیرکل راهداری جنوب کرمان با کارکنان این اداره‌کل

نشست (6) در راستای تقویت ارتباطات درون‌سازمانی، نشست صمیمی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با کارکنان این اداره‌کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان) در راستای تقویت ارتباطات درون‌سازمانی، نشست صمیمی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با کارکنان این اداره‌کل برگزار شد. این دیدار که در فضایی صمیمی صورت گرفت، فرصتی مغتنم برای استماع مستقیم دغدغه‌ها و دیدگاه‌های کارکنان فراهم آورد.

 عطاالله منوچهری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان، در این نشست ضمن استماع دغدغه‌های همکاران و با تأکید بر اهمیت جایگاه سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی، اظهار کرد: هدف نهایی و غایی تمامی تلاش‌های ما، خدمت‌رسانی صادقانه و مؤثر به مردم شریف منطقه و کاربران جاده ای است و این مهم، جز با ایجاد آرامش و ثبات درون‌سیستمی، همراه با حفظ و تقویت وحدت، انسجام و همدلی در میان همکاران، محقق نخواهد شد.

 وی با بیان اینکه باید با نگاهی همه‌جانبه به مسائل و چالش‌ها نگریسته و با اولویت‌بندی صحیح، در جهت رفع موانع و تسهیل فرایندها گام برداریم، ادامه داد: تعامل سازنده و روحیه همکاری متقابل، تضمین‌کننده دستیابی به نتایج مطلوب و ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه‌شده خواهد بود.

 منوچهری همچنین با اشاره به نقش مجموعه راهداری در دو جبهه پشتیبانی و میدانی افزود: همکاران ما در دو جبهه پشتیبانی و میدانی، به‌صورت شبانه‌روزی در مسیر حفظ، نگهداری، ارتقای ایمنی راه‌ها، مدیریت و پشتیبانی حمل و نقل تلاش می‌کنند و این مجاهدت‌ها نقش مهمی در تأمین تردد ایمن و روان برای مردم دارد.

 مدیرکل راهداری جنوب کرمان همچنین به اهمیت نقش هریک از کارکنان در پیشبرد مأموریت‌های محوله اشاره کرد و یادآور شد: شنیدن مسائل و دغدغه‌های شما، نه‌تنها مایه دلگرمی است، بلکه راهنمایی ارزشمند برای اتخاذ تصمیمات بهتر و اجرایی‌تر خواهد بود. اطمینان داشته باشید که تمامی موارد مطرح‌شده، با جدیت و در چارچوب مقررات و امکانات موجود، مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.