به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (یزد)، سامان نیازی، رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان این اداره کل، با اعلام خبر راهاندازی سلسله نشستهای «با هم برای ایران» در راه و شهرسازی یزد گفت: این نشستها با هدف ایجاد بستری برای شنیدن و انعکاس بهتر مطالبات تشکلها، سازمانها، اقشار مختلف و نهادهای نمایندگی مردم طراحی شده است.
وی افزود: در همین راستا، نشست برنامهریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن این گفتگوها با حضور رئیس اداره حراست، رئیس اداره ارتباطات و اطلاعرسانی، رئیس اداره فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی، مشاور بانوان مدیرکل و کارشناسان اداره بازرسی و حقوق شهروندان برگزار شد.
نیازی در پایان با تأکید بر اهمیت همدلی و تعامل چهرهبهچهره با مردم تصریح کرد: اعتقاد داریم اگر همه با همت جمعی در کنار هم باشیم، میتوانیم اراده جدی خود را برای حل مسائل از طریق این مواجهات مستقیم به مردم منتقل کنیم. این گفتگوها فرصتی برای شنیدن صدای بیصدایان است و میتواند موجبات جلب اعتماد عمومی و امیدآفرینی را فراهم آورد.
وی خاطرنشان کرد: مردم فهیم ایران، اراده صادقانه ما را در حل مسائل درک میکنند و آن را محترم میشمارند؛ با درک متقابل است که مشکلات سریعتر حل خواهد شد.
