به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛عبدالرضا غفوری در دیدار با فرماندار شهریار ضمن ارایه آخرین اقدامات انجام شده گفت: از تاریخ ۲۰ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ تا کنون، ۳۶ واحد به متقاضیان تحویل شده و مراحل تجهیز آنها در جریان است. فرآیند تحویل باقی واحدها نیز طبق برنامه زمانبندی ادامه دارد.
برنجی فرماندار شهرستان شهریار ضمن تقدیر از تلاشهای اداره کل راه و شهرسازی، بیان داشت: پس از حصول اطمینان از بهبود کیفیت سرانهها، تکمیل محوطهسازی، پارکینگها و پایان تحویل واحدها، مراسم افتتاح رسمی پروژه با حضور مقامات عالی وزارت راه و شهرسازی برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است پروژه ۵۰۴ واحدی مسکن حکایتی شهریار با پیشرفت کامل فیزیکی و اتمام مرحله محوطه سازی در اردیبهشت ماه امسال تکمیل شد و هم اکنون واحدهای مسکونی به متقاضیانی که سهم آورده خود را کامل پرداخت کرده اند به نوبت و با زمانبندی مشخص در حال تحویل است.
