به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، ملاقات مردمی سید علی میرکریمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در قالب برنامه دوشنبههای مردمی برگزار شد. در این برنامه که با حضور معاونان حوزههای مسکن و ساختمان، املاک و حقوقی و شهرسازی و معماری برگزار شد، ۳۶ نفر از شهروندان به صورت حضوری با مدیرکل دیدار کرده و مسائل و درخواستهای خود را مطرح کردند.
در جریان این دیدارها، موضوعات مطرحشده در حوزههای مرتبط با نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت، امور اراضی، مسائل حقوقی و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی به درخواستهای شهروندان صادر شد.
برگزاری ملاقاتهای مردمی در قالب دوشنبههای مردمی با هدف تقویت ارتباط مستقیم مدیران با مردم و تسریع در رسیدگی به مطالبات شهروندان به صورت مستمر در اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزار میشود.
